No ano ano, dávam si tento závazok a uvidím ako dlho mi vydrží. Tak trochu sa to začína kopiť na mojich pleciach a pokiaľ nezačnem odoberať zátaž tak by som to asi nemusel uniesť bez ujmy…

Tiež som kdesi počul, teda vlastne som si istý, že mi to povedal otec, že napísaný záväzok má väčšiu šancu na úspech. Tak to asi spíšem nech sa môžem neskor vrátiť na toto miesto a zasmiať sa aký som bol naivný…

me learning

Razik sa učí

A o čom že to hovorím? Ako som už spomenul povedal som si, že budem pravidelne behať aby som sa dostal trošku do formy. Zatiaľ mi to vcelku vychádza, nebehám síce každý deň, ale nehodlám to vzdať. Tiež začnem trošku cvičiť lebo na mne všetko visííí, no skrátka strašný pohľad.

Tiež som spomínal že pracujem pre Gedur Produkciu, najmä grafiku ich programu, reklamy ale tiež spravujem ich stránku po technickej stránke. Kedže budem opakovať ročník s tým, že mám vela predmetov ukončených, aby som sa nenudil dal som si životopis na profesia.sk . A on sa niekto naozaj ozval… Firmu AxonPRO som viditelne zaujal a teraz je už isté, že pre nich pracujem. Budem robiť grafiku na ich projektoch.

No aby som sa v škole nenudil… Samozrejme budem mať o rok zapísaný bakalársky projekt, a to nie len tak nejaký, ale rovno taký aký som si vymyslel :) Jeho názov je „Vytvorenie animovateľného 3d modelu humanoida“.

Hlavným zameraním študenta bude modelovanie animovateľného humanoida v 3D vývojovom prostredí, so zahrnutím základných animačných pohybových prvkov

  1. Navrhnite koncepciu grafického 3D modelu humanoida. Analyzujte vhodné softvérové nástroje na realizáciu 3D modelu a na základe tejto analýzy vyberte vhodný nástroj.
  2. Vo vybranom vývojovom prostredí realizujte navrhnutý model.
  3. Na navrhnutom modeli implementujte 3D vizualizáciu pohybu telesa v priestore použitím inverznej kinematiky.
  4. Vytvorte komplexnú dokumentáciu k demonštračným ukážkam.

A práve z predchádzajúceho odstavca je jasné, že sa musím trošku viac vzdelať v oblasti v ktorej pracujem a študujem :) Postupne sa pustím do hlbokého štúdia programov Gimp a Blender, nie preto, že sú najlepšie. Skrátka preto, že sú najlacnejšie ale pritom dostatočné. Veď v 3dMaxe, Photoshope a Flashi už robiť viem a viac sa bez odborného vedenia asi ani nedozviem…